söndag 1 december 2013

Andra aktiviteter

Just nu så händer det inte så mycket i den förmodade dräktigheten så jag får skriva om vad vi gör istället. Idag tillbringades dagen tillsammans med Madeleine och Tomas för lite träning. När nu Peg löper så fick hon gå tillsammans med de äldre och mer rutinerade hanarna så vi inte skulle distrahera de yngre för mycket. Det var verkligen ett lyft för oss, vi gjorde samma övningar som de "stora grabbarna" och till min förvåning gick det ju strålande. Det är lätt att bli kvar i sin klass när man tränar och inte utmanar tillräckligt mycket, så idag trillade det ner en polett på mig att hon faktiskt kan mer än jag törs tro. Alli fick gå med ungdomskärleken Scotty och de skötte sig bra! Eventuellt kan jag tycka att hon var lite lugnare än vanligt..hmm hur ska jag analysera det...
 Lägger till en gammal bild på Alli men fortfarande så njuter hon på samma sätt, mysAlli.

3 kommentarer:

  1. Du ser! Hon kan och du behöver inte vara förvånad :) Bra med utmaningar som bevisar. När får jag följa med? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jenny jag blir jätteglad om du vill följa med o träna med oss :-)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera